Κάνω δίαιτα

Αποφάσισα πως ήρθε η ώρα να κάνω δίαιτα. Μια αποτελεσματική δίαιτα επιτέλους, κι όχι σαν κι αυτές που σου υπόσχονται αποτελέσματα που δεν έρχονται με τίποτα. Μετά από αυτήν την δίαιτα, θα είμαι πιο ελαφρύς. Γιατί η ψυχή μου δεν θα χρειάζεται να κουβαλάει τα βάρη των άλλων πια. Ξεκίνησα πνευματική δίαιτα.

Ξεκίνησα δίαιτα

Κόβω τους τοξικούς ανθρώπους και τις τοξικές συμπεριφορές. Κόβω τα άτομα που περιορίζουν την έκφρασή μου. Βγάζω από την ζωή μου τα άτομα που δεν εναρμονίζονται με αυτό που είμαι. Ελαττώνω τις επαφές που συνειδητά ή υποσυνείδητα μου κάνουν κακό.

Κλείνω τηλεοράσεις

Σταματώ να ασχολούμαι με την αρνητικότητα τους. Επιλέγω ποια πληροφορία θα μπει στον οργανισμό μου, ποια θα μπορώ να χωνέψω πιο εύκολα, και ποια θα μου κάτσει στο στομάχι. Συμπεριφέρομαι στις άσχημες συμπεριφορές όπως στο καυσαέριο: δεν το βλέπεις, αλλά υπάρχει. Δεν πάω εκεί που έχει πολύ καυσαέριο. Προστατεύω τα πνευμόνια μου. Θέλω να αναπνέω καθαρό αέρα. Κι όχι να κάνω παρέα με άτομα που θέλουν να μου τον περιορίσουν.

Στον ήχο της μιζέριας, εγώ βάζω ακουστικά

Βαρέθηκα την μιζέρια, την μίρλα. Την βλέπω να αποτυπώνεται πάνω μου, στους κύκλους κάτω από τα μάτια μου, στις αυπνίες που έχω από το άγχος, στο σώμα μου που μοιάζει δύσμορφο μπροστά στον καθρέφτη. Όλα αυτά μου τα προκαλεί η μιζέρια, η ανησυχία. Την κόβω με το μαχαίρι, και όλα τα άτομα που θέλουν να με βλέπουν χωμένο στον βούρκο της. Ή που το κάνουν αυτό χωρίς να το καταλαβαίνουν. Έτσι έχουν μάθει. Εγώ όμως αλλάζω τροπάριο.

Ξεμαθαίνω

Ξεμαθαίνω την ζάχαρη, τις χρωστικές και τα λιπαρά απ’ τους ανθρώπους. Κάνω δίαιτα, είπαμε. Κάνω δίαιτα πνευματική, ολοκληρωτική και ψυχολογική. Προστατεύω την υγεία μου. Την ψυχική υγεία που πολλοί την αψηφούν.

Η δίαιτά μου δεν έχει cheat days

Κόβω τα άτομα που δεν ακούν τι έχω να πω. Εκείνα που δεν με λογαριάζουν. Κόβω τα άτομα που περιμένουν την επόμενη στιγμή που θα κάνω λάθος για να μου δείξουν το σωστό. Κόβω τους ξερόλες και τις φανφάρες τους. Κόβω τα άτομα που με συμβουλεύουν χωρίς να ξέρουν τι τους γίνεται. Αφαιρώ από την καθημερινότητά μου όποιον άθελα ή θελημένα του αρέσει να με βλέπει χαμηλά. Κόβω την τοξικότητα, τo gaslighting, και τις επικρίσεις των άλλων. Τα κόβω όλα. Και κρατώ μονάχα αυτά που μου κάνουν καλό. Τους ανθρώπους που με αγαπούν, που θέλουν να βλέπουν την πρόοδό μου, που είναι στο πλάι μου χωρίς να κρίνουν. Τους κρατώ σφιχτά.

Κάνω λοιπόν δίαιτα.

Και είμαι σίγουρος πως στο τέλος, θα αισθάνομαι πραγματικά ανάλαφρος.

Lionder


@liondermusic #psychology #greek #mpesfygamw #greektiktok #mpesfyy #ellinikotiktok ♬ Motivation Music - Looptroop Rockers
 



Photo by Jessica Lewis Creative: Pexels


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πώς θα σταματήσω να ζω στο μέλλον

Η μετάβαση είναι πάντα δύσκολη

Η Αθήνα είναι ένα μεγάλο χωριό